robin devos

robin devos
ik

donderdag 31 maart 2011

Kerntalenten

We hebben voor de les Nederlands een online vragenlijst moeten invullen.
Aan de hand van de resultaten van deze vragenlijst kan het programma je kerntalenten bepalen.
De vragenlijst neemt een kleine tien minuten in beslag en dan heb je direct je resultaten.
Deze vragenlijst kan je helpen met je verdere studiekeuze bijvoorbeeld. Je kerntalenten bepalen eigenlijk wat je goed kan en niet, daarom is het wel handig voor je verdere studiekeuze.

Mijn kerntalenten zijn:

- Competitief en actief
- Rekening houdend met anderen en moeilijkheden met "neen" te zeggen
- Grenzenloos creatief
- Sociale organisator
- Doelgericht-actieve Team-Player
- Fantasievol en origineel inventief
- Doorzettend, actief en gefocust
- Commerciële vaardigheid en overtuigingskracht
- Praktisch ingesteld
- Sociaal-actieve Team-Player
- Maakt goede planningen
- Kan belangrijk van onbelangrijk onderscheiden
- Initiatiefnemend

Dit zouden mijn kerntalenten zijn.
Als u mij hierin herkent, gelieve dat te posten op mijn blog. Zo niet, dan post je ook maar wat er volgens jou verkeerd is.

Willen jullie deze test ook maken, dan kan je dat doen op de site van kerntalenten .

Alvast bedankt en hopelijk vind je zelf ook jouw kerntalenten!

Groetjes,

Robin Devos 5MTTS

2 opmerkingen:

  1. Ik herken wel veel van deze talenten in jou, Robin. Welke vind je zelf verrassend of nieuw?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken me ook wel in de meeste, in de ene wat meer dan de andere natuurlijk. Maar er is er toch eentje waar ik een beetje over twijfel en dat is dat ik zogezegd goede planningen maak. Ik ben over het algemeen niet zo goed in planningen maken, maar ik moet het in deze tijd ook nog niet zoveel doen. Misschien wel goed voor mij, want anders zouden er misschien heel wat dingen fout lopen. Nee, zo erg is het nu ook weer niet denk ik, hoop ik. ik zal toch in ieder geval proberen dit aspect te verbeteren om zo beter georganiseerd te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen